OMG, jag såg min underbara killar igen! Jag så One Direction!! ♥

Det var helt fantastiskt, världens underbaraste dag! Från vänster så är det Niall, Zayn, Louis, Liam och Harry ♥
Jag älskar dom så himla mycket, dom är mitt liv!

Efter skolan igår så tog jag, Nathalie, Jennifer, Sara, Tim bussen till centrum. Där mötte vi Kamila och hennes kompis. Sedan tog vi tåget in till stan och bytte till tunnelbana och sen var vi framme!
Vi hade sån himla, himla tur! N'r vi kom fram till fans massan så gick vi fram och frågade polisen när killarna tänkte komma ut och hälsa på fansen, och då sa han om en HALVTIMME!! Tänk vilken tur vi hade, tänk om vi kommit typ en halv timme senare! :o Omg!
Men aa, vi ställde oss lite i "smeten" av alla fans för att komma ganska nära där dom skulle stå, men jag såg nästan ingenting :( Först kom deras livvakt Paul. Och jag doooog verkligen, haha han äger!
Så jag fotade honom lite, och sen så kom polisbilen, som One Direction satt i, polisbilen som dom åkte i upp till "balkongen" och alla började skrika.
Dom öppnade dörren och den första som kom ut var Niall♥ OMG! Jag bokstavligen DOG då. Även fast jag såg dom lördags också så så, alltså omg :') Jag är så jäkla glad fortfarande! Sen så kom de andra ut och ställde sig vid räcket på balkongen, jag såg absolut ingenting för någon flängde upp massor med skyltar upp i luften och alla ställde sig på tå och jag är ju en mini människa så jag var ju såklart för kort för att se något -.-'
Men jag flyttade på mig och då såg jag super bra! Jag fick sjukt bra foton, foton to die for!
Och en sak hände, Niall KOLLADE PÅ MIG!!!! OCH DET BÄSTA ÄR ATT JAG HAR F O T O PÅ DET :')
BTW, HARRY KOLLADE PÅ MIG OCKSÅ!! OCH DET ÄR MINA TYP "FAVORITER" NIALL OCH HARRY ♥
omg, den här dagen, och lördag är världens underbaraste dagar! Jag SÅG mina änglar! Sitter fan och gråter här...
Det var så himla underbart ♥
Ser ni! Här kollar Niall rakt på mig :') Och efter jag tog den här bilden vinkar han lite lätt mot mig!!
Niall, Zayn och Louis ♥ Gaaaash så snygga! Jag dööör ♥_♥
Men aa, nu ska jag inte bombadera om One Direction så hejdå!
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0