Börjar blogga här igen!

Hej! Jag och Isabelle har bestämt att börja blogga här igen :D För vi ska nämligen börja leta medryttarhästar tillsammans igen, saknar det enormt! När det var du och jag Isabelle, och när vi åkte runt och satte upp lappar! Det var en av dom bästa tiderna i mitt liv ^^ hihi ♥ Men sen när jag fick Ludde, så gled vi isär... pratade inte med varandra på flera månader? Vi bråkade inte, vi bara... pratade inte med varandra o.O hehe.
Har verkligen saknat att ha dig i mitt liv Isabelle!
Men aa, ni kanske undrar varför jag ska leta medryttarhäst, jag har ju liksom Ludde? Men det har hänt en sak, som jag inte orkar ta upp. Det är bara för krångligt och ni kommer inte fatta.
Så aa, nu tar vi nya tag och letar efter nya underbara hästar! :D Isabelle berättade för mig att hon hittat en B-ponny och ett varmblod, som stod jätte nära där vi bor! Så hon har mejlat dom och förhoppningsvis kan vi åka och provrida redan nästa vecka!
Men nu ska jag kolla på film med min bror, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0