Nu har jag Grönt kort :D

Hejhej, tänkte egentligen fixa dehär inlägget igår men glömde det. Iaf, igår så fick jag Grönt kort :D :D
Efter skolan så gick jag och Tim hem till han, sen så väntade jag på deras vändplan när han bytte om till stallkläder,och det tog typ huuuuundra år! hahaha, nej jag skoja! Det tog typ 20 min.. xd hahahah
Men iaf, sen så gick vi hem till mig och så bytte jag om till stallkläder, sen så kollade min brorsa på en film så vi kollade också på den lite, den var fett rolig! Men aa, sen så gick vi till Centrum där det var typ en knarkare/alkoholist som är fett läskig där. Jag svär. Jag svimmade nästan! hahaha, mitt hjärta bankade i 180! :o
Men aa, vi skyndade oss bort från han och satte oss vid bussstationen, sen så tog vi bussen till Brs, när vi kom dit så regnade det typ asmycket och ingen plockade upp oss :( haha, men sen så kom vi till stallet typ 20 i 5, men då hade dom redan börjat :o liksom, det skulle ju börja fem då kan man ju inte bara börja typ halv fem :o för vi tänkte ju komma typ tio i fem.. men aja, det gjorde inget sa dom. Vi fick pyssla med ponnyn Saga. Vi visade att vi kunde linda arbetslindor och transportslindor och så visade vi att vi kunde sätta på transportskydd. Sen tog vi ut henne på stallplanen där en transport stod. Först skulle en tjej lasta ponnyn Mr Bean, det gick jättebra! Sen skulle Julia lasta Capitano, det gick också bra men Capitano var jättenervös! haha, plus att det var kallt ute... stackarn skakade så mycket att han kom nästan inte ut i transportne xd hahahah, men sen var det våra tur, Tim började att lasta, det gick jättebra men när jag skulle fälla ner bommen så försökte hon sparkas, men det gick bra :) Sen var det min tur. Det gick också bra bara att hon var lite otålig för hon hade fått gå in och ut i transporten hela tiden. Haha, hon skakade också :S sötnos! Men det gick superbra och alla klarade provet och har nu fått grönt kort! :D Lena ska lägga in dom i TDB någon gång i veckan sa hon. Det känns sjukt bra!
snart kan vi komma ut på tävlingsbanorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0