NEEEEEEEEJJJ!!!

Första dagen jag var hos Thaleia sa jag vad jag ville hålla på med.. Jag sa att jag ville hoppa mest men även rida dressyr och rida i skogen. Men mest hoppning. Och sen när vi hade lärt känna varann och så sa jag att jag ville tävla i pay and jump å sånt å dom bah: aa men det är jätte bra, asså vi vill verkligen att Thaleia ska få komma ut på pay and jumper och få träffa andra hästar osv.. Å sen när jag hade provridit sa dom att vi var som gjorda för varann åå bla bla bla.. Sen sa dom att vi skulle rida varannan gång dressyr/skogen och varannan gång hoppning. Eftersom att jag vill hoppa mest. Och sen idag åkte vi dit för att bestämma vilka dagar och så.. och då säger dom att dom inte vill att jag ska rida henne för att hon är för ung! Hallåå? hon är snart 5 år? ska man inte ridas då eller? jo det ska man.. Pärla (Mathildas häst som jag provred förut) dom tävlar redan och Pärla är bara 4 år. Men nu kommer det inte bli nått med Thaleia eftersom att jag inte bara vill vara där å borsta och sånt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0