Vill hoppa Lillan :(

Jag vill hoppa med Lillan men det går typ bara på sommaren för att i ridhuset rider man dressyr och sen på en gräsbana hoppar man men man får bara rida på den banan på sommaren och det är utomhus och hon är inte trafiksäker och banan ligger precis bredvid vägen.. Så jag kommer typ aldrig få hoppa henne om hon inte byter stall eller nått och det kommer hon og inte göra :( Och det är oxå därför jag letar nu medryttarhäst. För jag vill hoppa och det är nästan omöjligt på Lillan :( Sen vill jag börja tävla och det får jag inte på Lillan... :(
Så nu hoppas jag på en ny, kanske den där vita ;) Men bara kanske för den ville dom att man skulle hoppa IBLAND och den bruna verkade de som att dom inte ville hoppa överhuvudtaget :s men jag får fråga imorrn om vi ska dit då :) Jag ska faktiskt smsa dom nu med engång och fråga om vi kan komma...
Jag lovar att säga till när hon svarar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0