Vi tänkte åt olika håll tror jag ;)

HAHA ! Nu har jag vart hos Melissa och Falcon :) Vi mockade, fixade mat och allt det där som man gör när man är medryttare. Men ialla fall... Nu till rubriken:
Mamma och jag red med Annika och Märta. Jag red såklart Melissa och mamma Falcon. Annika red på en shire som heter Mary, och Märta promenerade med en 4 årig friser. Vi red ut i skogen, och Melissa är verkligen inte nån nybörjarhäst. Så hon bockade och stegrade och sånt. Men jag satt kvar tills vi kom till en korsning... Då tänkte hon åt vänster och jag tänkte rakt fram... Men det blev vänster och samtidigt som hon svängde bockade hon så ....
JAG RAMLADE AVV :p hahahaha asså det gjorde inte ont för jag ramlade ju på snön ;) haha
men aja sen när vi kom tillbaka till stallet red jag lite på volten sen gick jag in och fixade i stallet och aa sen åkte vi hem :(
men aja vi ska dit på tisdag igen :) Och jag tog bara två kort för sen dog min kamera :(
Här kommer dom :)
Min fina Melissa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0