Trååkigt :(

Idag gick jag hem efter andra lektionen för att jag hade JÄTTE ont i huvudet och kunde inte koncentrera mej då :( Men aa jag har typ inte gjort nått, bara bloggar och längtar :/ Jag längtar tills på söndag för då ska jag och mamma till Melissa och Falkon :) Och då ska Märta (deras ägare) rida en friserhäst så ska vi rida ut med henne. Hon följer bara med den här gången för att visa oss lite skogsvägar och sånt. Sen tror jag att hon ska visa oss vägen till ridhuset ;) Men aa om det är mjukt på ridbanan eller om det är snö där ska jag hoppa :) Men bara små hinder för hon kan få ont i hovarna eftersom att det är hårt under marken. Men vi får hoppas på snö den dagen :) då blir det iaf mjukare :D Men aja nu ska jag snart gå till min mormor och morfar för jag var hos doktorn förut och då sa dom att jag kunde få ont i huvudet för att jag har ont i nacken och mormor har nån grej till nacken så jag ska dit om en kvart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0