Svar på frågorna som ställdes i frågestunden :)

Nu svarar jag på frågorna ni ställde :) Lova svarar sen ikväll så håll utkik då ! :)
Vad skulle ni ge era hästar för namn om ni fick egna ? Melissa :D HAHA
Varför rider inte folk i jeans nu för tiden ? HAHA Jag rider i jeans :)
Vilken är er favoritfärg på häst ? Skäck och skimmel
Vilken är din favorithäst ? Melissa, Lillan och Falkon
Vad heter du i mellan namn ? Har inget mellan namn :s
Vem är din bästa kompis ? Lova, Amina och Tess :)
Gillar du att gå i broängen ? Jaa :)
När fyller du år ? 12 maj
Hur länge har du ridit ? om man räknar med 2012 har jag ridit i 9 år :)
Varför började du rida ? Jag vet inte riktigt men det var väll för att min mamma red/rider och då började jag
Är du duktig i skolan ? Vet inte :s
Vilka bloggar läser du ? mittliiv.webblogg.se  paateres.blogg.se ponnyrumpor.blogg.se och några andra :)



Så det var alla frågor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0