Statistiken går uppåt! :D

hej alla underbara läsare! Kollade just på statistiken, idag på förmiddagen/eftermiddagen så hade vi ungefär 19-23 unika, och nu när jag kollar så hade vi 44 unika och 113 sidvisningar! :D hihi, ni är bäst! Hoppas de fortsätter att gå uppåt! ♥
Men iaf, idag så var ju jag hos Börkur :) Det blev ett kort ridpass i ca 30 minuter, det blåste och var ett riktigt äckel väder så det kändes inte kul.. :( För dom har ju inget ridhus heller där han står.. Men det blev mycket gos! :)) ♥
Under det korta ridpasset så tränade jag mycket på att få honom lösgjord och att han inte skulle vara så stel. han brukar inte vara stel men det var väl för att det blåste så mycket :/ Men aja. Jag är faktiskt ganska nöjd över dagens ridpass ändå! Men i slutet så snubblade han till och ramlade ner på knäna! Men det gick bra, haha. Gubben var lite trött ♥
Nu ska väl jag sova, imorgon så slutar jag skolan vid 2 tror jag. Då ska jag gå hem och bara softa lite tills pappa kommer hem, då ska vi åka ut till Ludde! :D Jag ska rida med Isabelle (Ägaren), hon rider på sin storhäst Sprint och jag på min älskade medryttarponny Ludde! x) hihi
Jag vet inte riktigt vad jag ska träna på under ridpasset, men det är väl att jag ska lära känna honom bättre, det är ju faktiskt bara andra gången! haha, men aja. Jag vet inte om jag ska hoppa eller rida dressyr. Men jag tror lite både och?  Det gjorde jag igår... :)
Vi får se vad Isabelle säger! (Ägaren) Jag ska ta med kameran också så kan ni få lite bilder i stallet på honom!
Han är så söt :3 Min lilla bebis! ♥
:D Fortsätt så! Jag lovar att ni kommer få mer roligare saker att läsa om nu när jag börjat på Ludde, för jag ska ju tävla o sånt också. Men inte nu i början, nu handlar de bara om att lära känna honom! Vi får se men det kommer iaf bli fler inlägg och roligare! :)
Jag älskar dig, fast jag bara träffat dig 1 gång så är jag helt kär! ♥
// Lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0