.slmfgjeopwä4

Kom inte på nån rubrik...!!
Aja, jag har varit och handlat och lite sånt och snart ska vi ha filmkväll här :) Ska bli JÄTTE roligt :D
Jag har mejlat på tre till hästar, en fjording, en d ponny och en c ponny och d ponnyn och c ponnyn står i samma stall :) d ponnyn är brun, 19 år och c ponnyn är skimmel, 8 år. Vi har inte bestämt vem som ska ha vem eftersom att vi inte har fått nått svar än men det kommer :D nån dag (förhoppningsvis i helgen) ska vi åka till tullinge, huddinge och troligtvis nykvarn/järna och sätta upp lappar :)
Aja nu ska jag förbereda lite och sånt inför filmkvällen hejdå
Om jag får en till medryttarhäst kommer du, Lillan alltid finnas i mitt hjärta .,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0