Såg att Isabelle svarat på frågestunden, då ska väl jag också göra det! ;) haha

Svar:
1. Jag har ridit i 7 snart 8 år :)
2. Jag vet inte, jag var egentligen rädd för hästar men jag kände ändå att, jo men jag vill börja. Hästar är söta! :) haha, nej men jag vet inte. jag bara började :)
3. Ehm, ibland inte. Men oftast så försöker jag göra mitt bästa!
4. haha, din läser jag (msveriin.blogg.se), Elin Sönnerfors's blogg, Linn Olssons blogg, Linda Lidströms blogg, min och isabelles blogg läser jag också (Jag läser inläggen isabelle skriver!) och några andra ;p
Svar:
1. På ridskolan så är det Banjo och Grynet, annars så är det Ludde och Börkur ♥
2. Maria heter jag i mellan namn :p
3. Isabelle, Ida, Louise :)
4. Ja det gör jag :) Men ibland är det jobbigt x) haha
5. Jag fyller år 1 Oktober år 1998!
Kram! ♥
Svar:
1. Man brukar ju inte få döpa sina hästar om man köper dom, det är bara om dom liksom är föl typ :p Men om jag skulle få göra det så skulle jag döpa den till Frenja eller Mr. Peanut! ^^
2. Jag vet inte o.O Jag gör faktiskt det ibland! :)
3. Mina favoritfärger på hästar är skäck eller liksom flugskimmel såhär:
den här färgen!
Det var alla frågor! Det kommer flera inlägg sen! hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0