Så jävla (ursäkta) söt !!!!!!!

min sötis är lite trött där ♥

haha :')

sötis! (det här var i fredags, dom andra bilderna var från idag)

 

hejhej! :) Just nu så ligger jag i min säng, är jätte trött! :o hahaha. Kom hem från Ludde♥ för ca en timme sen :p

Det var jätteroligt idag, men det var inte bara ett dressyrpass, vi körde markarbete/litehoppning också på slutet! :D Och det var jättekul, han var inte lika mycket springing som han var förra gången (I fredags). Nu kunde jag liksom hålla in honom superbra! Vi körde en liten övningsbana som var jättebra! Såhär såg den ut:

 

____________________________________________________________________________________________

HAHAHAHAH, det ser typ jättekonstigt ut med alla streck men hoppas ni förstår ändå!

Iaf det gick jättebra, det som var meningen med övningen var att man skulle kunna

ha kontroll över farten liksom. Så att man skulle kunna sakta av och galoppera och sånt :)
Det gick super!

Nu ska jag sova men vi hörs imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0