Riiida :D

Hejsan alla roliga människor !! :D
Idag har jag vart i skolan :( Första dagen efter lovet och det var inte kul asså !! Vi hade en vikarie som typ dampa fett mke och så. Men hon hade sina anledningar som jag inte tycker att bloggen behöver veta...
Aja nu ska äta sen ska jag riiida på Lillan :D HAHA det ska bli JÄTTE kul :) Och sen på lördag ska jag kanske provrida :) Jag vet inte vad det är för ras men han är till för western och hoppning :D och då ska jag ju hoppa för jag kan inte western :s Men jag skulle jätte gärna vilja lära mej det och hon har privat lektioner som hon ville att jag skulle gå på med den hästen och då kanske hon kan lära mej iaf LITE western för det skulle vara JÄTTE kul :D HAHA men aa vi får se vad som händer, om jag ska dit i helgen, om jag får den och allt och självklart ska jag berätta om precis allting för er läsare :)
Men nu måste jag gå och äta. Hejdå !!
Lillan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0