Provrida!

hejhej, smsade ägaren till Ludde idag och jag ska komma och provrida han på antingen onsdag eller fredag! :)
Ni får ju såklart veta mer senare när jag har provridit honom! Hur det gick o sånt :D
Medan jag väntar på att det ska bli typ onsdag eller fredag haha så kan jag ju berätta det jag vet om Ludde :D
Slebe Lad (Ludde):
Han är en c-ponny (137.5 i manken) och hans fullständiga namn är Slebe Lad. Men han kallas för Ludde! :)
Han är 18 år och är en Irländsk import. Ludde är en jättesnäll och mysig ponny. Kan både dressyr och hoppning men hoppning gillar han mest. Det högsta han har hoppat med ryttare är 1.25 meter!
Han är väldtigt busig, när man rider ut så kan han resa sig och bocka ibland! Men han gör det nästan bara när man rider på ängar! ;) Och i hoppningen så kan han bli väldigt het av sig och bocka lite ibland eftersom han blir så glad!
Men i dressyr så gör han inget speciellt! :)

här är en video när Pontus Lidsell (Han från equestrianguys.se) hoppar Ludde
i en tävling!
fina Ludde!
Mer får ni veta på onsdag eller fredag!

Kommentarer
Postat av: Sofia <3

Haha, men du trodde att jag skulle veta det då? :p

2012-01-09 @ 19:11:23
URL: http://soffifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0