Pappa, Alice, Erika och Nathalie :D ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Hejsan :D !!
På fredag ska jag till min pappa, Erika (Min bonus mamma) Alice (min syster) och Nathalie (min bonus syster)
Och det ska bli JÄTTE kul för jag har saknat dom jätte mycket. Men aa då ska jag vara där tills på söndag :D Och sen på antingen lördag eller söndag ska jag provrida den där hästen som jag skrev om. Det kanske kommer några bilder på den imorrn om hon mejlar det till mej :) så då får ni och även jag se hur han ser ut :D HAHA
Men aja jag var hos Lillan och när jag kom hem tonade jag min utväxt så nu är den borta oxå :D Och det är bra :D HAHA Och imorgon ska Ella komma och hämta skidor som jag har lånat och sen ska hon och hennes mamma äta här tror jag :p Rooligt att få se dom igen :D Det brukar typ gå ett år mellan varje gång vi träffas men förra året (2011) träffades vi jätte ofta för att vara vi ;)
Ella och nån häst som jag inte vet vad den heter :s HAHA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0