Outfit den 19onde (Pay and jump)

Jag vet att det bara är en Pay and jump men det är ju ändå kul att vara lite finare :p hahahahahah.
Jag tror att det kommer bilder idag när jag kommer hem från skolan, men nu får ni bara läsa lite om vad jag ska ha och vad Ludde ska ha! :) ♥
Jag:
En brun kofta typ.
Vita ridbyxor
Schaps
Mina tunna ridvantar, eller så ska jag eventuellt fråga Louise om jag kan låna ett par svarta eller bruna av henne :)
Min nya ridhjälm som jag bara använt 3 gånger.
Min ridväst -__- vill inte ha den :(
Och jag kanske ska ha sporrar. Men jag tror inte det.
Det var nog det jag kommer på just nu.

Ludde:
Ett brunt schabrak.
Benskydd
Ett swarkovski pannband + sitt tävlingsträns
Hans martingal. (Vi använder den bara på tävling)
Hans sadel, såklart xd
Kanske hans magplatta, jag ska hoppa så lågt så det behövs nog inte, men jag vet inte :)
Det är säkert något mer men kommer inte på det nu x)
dom är så fina! :D
herrå!

Kommentarer
Postat av: Melissa

På brs, eller? :)

2012-01-31 @ 17:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0