Nu: engelska!

Hej, just nu sitter jag utanför engelskan och tråkar... längtar tills klockan blir 6 idag då ska jag och mamma åka ut till Ludde :D ♥ hihi, det är första gången mamma träffar Ludde då! Idag så ska jag rida ett dressyrpass för Isabelle, asså ägaren :)
Det ska bli jättekul! Mamma kanske kan filma ;) bara om det ser bra ut! ^^ haha. Isabelle snackade om att jag kunde få några lindor och linda hans ben för hon hade tröttnat på att använda lindor xd haha, jag kunde typ få några regnbågsfärgade lindor :D haha, jag älskar regnbågar! xd Hoppas hon tar med några lindor idag :D hahahahah, jag har så tråkigt -__-
Men nu så ska jag jobba, vi gick precis in på lektion :) hejdå!
Jag älskar dig Ludde ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0