Next: fiiiiilmtime in school ! :D

haha, hej! :) Kom precis från lunchen, inte alls gott faktiskt :o Men jag åt ändå upp allting som jag tagit xd hahahahaha, för jag har inte ätit frukost så jag tror det var därför jag åt fast det inte var gott, jag kände ingen smak :s För det var inte förns jag hade ätit klart som jag kände mig illamående! :o hahah, jag mådde fett illa men jag tog ett glas vatten och nu är det över :) Så det är bra!
Men aja, snart ska jag gå till aulan för då ska vi kolla på film som jag sa förut! NaJjS ! :D haha
Men jag bloggar mer när jag kommer hem, hejdå!
min sötasöta SÖTA ponni!! :D ♥

Kommentarer
Postat av: treponnybrudar

sv: Vi gör inte länkbyten just nu. Kanske senare! :)

2012-01-13 @ 14:43:58
URL: http://treponnybrudar.blogg.se/
Postat av: Rebecca Eisengarten

Härlig färg på din ponny! :)

2012-01-14 @ 10:36:17
URL: http://rebeccaeisengarten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0