Melissa ♥

Längtar så mycket till söndag!! Då ska jag till Melissa och Falcon som dom flesta redan vet. Man iaf, då ska vi ju rida ut med Märta (ägaren) :) Hon ska rida med oss på söndag bara för att hon ska visa lite olika ridvägar och sånt. Men sen kommer vi rida själva. Men aja då om det är mjukt på volten ska jag hoppa :D Asså hoppas verkligen att jag kan hoppa på söndag !! för asså jag har inte hoppat på 1 år. :o jag har vart rädd för att hoppa men nu bara helt plötsligt vill jag börja igen och jag vill göra det NU ! haha jag kan typ inte vänta :o hahah
Men aja här kommer bilder på Falcon Melissa och shiren som Märta ska rida på söndag :)
Här är Märtas häst :) vet inte vad den heter :p
Melissa  ♥
Falcon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0