Medryttarponny !!!

Hejsan ALLA :D som ni vet så var jag hos min pappa i helgen och då ville jag inte ha med mej datan så det är ju därför jag inte har bloggat ;) Men iaf, på söndagen (igår) åkte mamma och jag och provred dom här hästarna:
Och det blev dom !! Den vita heter Melissa och är min !! och den bruna heter Falkon och är mammas !! :D är så sjukt glad :D men dom är MYCKET sötare i verkligheten än på den här bilden för Melissa är inte sådär mycket grå och hennes man är mycket längre, och Falkon är mycket större. Asså jag trodde inte att han var en D ponny först när jag såg han :p HAHA Men aja nu har jag ÄNTLIGEN hittat den rätta ponnyn som jag får träna och tävla på. Hon har tävlat i hoppning förut och det har alltid gått bra på tävlingar :D Men aja vill inte att dethär inlägget ska bli så långt så vi säger hejdå så bloggar jag mer sen ;)
Jag ska till Melissa och Falkon på söndag och då tar jag med kameran så får ni se hur söt hon är nu !! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0