Medryttarhäst !!!!!

Asså snart får jag typ damp !! Jag har typ letat medryttarhäst eller ponny i snart ett halvår ... Och så har jag provridit två, Chappo och Kenta. Och Chappo var perfekt och det fanns ridhus och allt men aa det blev ju inte han för att han hade hingst beteende. Och jag har mejlat på jätte många men ingen svarar och aa jag börjar tröttna lite här ... Men jag ska ALDRIG ge upp. Kanske bara ta en liten paus från letandet .. Aja som det ser ut nu så ska Lova ta Ludde och jag ska KANSKE få en D ponny :) Jätte söt. Men tänker inte berätta nått om den förän jag vet nått ;) Så håll ut. Blir det nått med den så berättar jag ju såklart ;) men om det inte blir det så kan vi bara glömma ;) HAHA
Men aa idag mejlade jag på typ 5 hafliger :) hoppas verkligen att dom svarar !! För dom var JÄTTE söta :) HAHA
Sen igår mejlade jag på en c ponny och ett halvblod :) Och hon svarade och undrade vilken dag vi ville ha osv. Och jag svarade men nu har det gått mer än 24 timmar och hon har inte svarat :/ Men aa då skulle cponnyn vara min och halvblodet mammas. Men aa nu orkar jag inte tänka på medryttare så det blir nog en liten paus till jag får svar av c ponnyn och halvblodet eller den där d ponnyn som jag inte ville berätta så mke om. Men jag tänker inte mejla till några fler på typ en vecka eller nått ... :/
Jag önskar att Bläsir kunde vara uppstallad här i Tumba... För då skulle jag vara medryttare på han. Men han står 2 timmar härifrån så nej det går ju inte :(
Min fina Bläsir.. Saknar deej :(

Kommentarer
Postat av: Sofia <3

Vet inte. Borde inte du veta det då? Hon är ju din syrra ;)

2012-01-09 @ 16:45:57
URL: http://soffifia.blogg.se/
Postat av: maja

haha jaaa :O

2012-01-09 @ 17:12:41
URL: http://treponnybrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0