Livet suger som tonåring :/

eller, iaf för mig. IBLAND! Inte alltid, gud nej! Jag älskar ju mitt liv när jag är hos mina underbara hästar, men mest när jag är hos Ludde♥ min lilla medryttarponny. You make my day!
Min så kommer dom här jävla (ursäkta) tonårsdagarna som jag kallar dom, haha och förstör precis allting. Jag mår bara illa och gråter för ingenting. Jag tänker på mitt liv och gråter ännu mer fast jag har ett superbra liv! Bättre än många andras, jag har en familj som älskar mig. Jag bor i ett stort hus med ett eget rum och jag har massor med saker, mina föräldrar har råd med att låta mig gå på min ridskola (dock kanske jag ska sluta, känner att jag inte lär mig så mycket där, kan redan det vi tränar på, inget nytt för mig :/ tyvärr) och ha en medryttarponny. Mitt liv kan inte vara bättre, men när dom här himla "tonårsdagarna" kommer så tänker jag på mitt liv och tänker bara, mitt liv suger och börjar gråta ännu mer.
inte kul :( men aja, så är det väl alltid i tonåren...
Om jag inte hade haft hästarna så skulle jag ha "tonårsdagar" varje dag! :( Jag älskar er hästar! ♥ Och speciellt dig Ludde, min lilla plutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0