Lillan

Hejsan alla fina bloggläsare :) Jag kom nyss hem från Lillan. Det blev en kort ridtur eftersom att jag inte var på rid humör :s Men aja, på lördag eller söndag ska jag kanske till Scoobe Doo (hästen som jag kanske ska bli medryttare på) Och det ska bli SUPER roligt :D HAHA Han är så sjukt fin ;)
Han är ett 6 årigt halvblod på 150 cm :) Så himla kul om jag blir medryttare på den :) Och jag ska fråga om det finns en till häst/ponny till Lova men om det inte gör det så sa Lova att det inte gör nått för då tar hon Ludde om han är en häst för henne, annars letar hon vidare ;)

Kommentarer
Postat av: Lova

hoppas det går bra för dig! :) Men jag hoppas ju såklart också att det finns en häst eller ponny där för mig eftersom det roligaste är ju att ha i samma stall x) <33333333

2012-01-05 @ 20:51:01
URL: http://hpmupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0