Lillan :/

Hejsan. Nu ska jag till Lillan och det ska väll bli både roligt och tråkigt :/ Asså det är ju helt okej att mocka medans mamma fixar höpåsar och foder. Men att ta ut henne från boxen är inte alls kul ! Asså sen hon bytte stall har hon blivit JÄTTE konstig så hon typ vänder sej om så det ser ut som att hon tänker sparka och sen bitts hon. Sen när man ska borsta henne är hon ganska sur och så men aa sen när man rider så är det oftast kul men det kanske inte är hennes dag direkt och då går typ ingenting så aa vet inte hur det kommer bli idag.. Hoppas det blir bra ;) Men aa mamma hjälper mej såklart med att få ut henne ur boxen och sadlar och sånt som hon kan sparka eller bitas. Men aja hoppas inte att min nya medryttarhäst är så, som förhoppningsvis kommer vara den vita eller den bruna :) HAHA aja hejdå
Här är min förra medryttarhäst, Puh.. Han var nästan perfekt.. Förutom att han inte kunde hoppa och sen blev han sjuk och det var därför jag bytte till Lillan ...
Dålig bild, jag vet men det är den ända jag har :s    och här blev det med blixt så det ser ut som om han är vit, men han är egentligen vit, grå, brun med svart men ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0