Köpte inget :/

Hej. Vi var på en häst affär som jag aldrig har vart på och dom hade typ ingenting så jag köpte inget :/ Kankse ska fixa lite saker på lördag :) för jag måste ha vissa grejer till söndag när jag ska till min lilla ängel :)
aja orkar inte blogga. Hejdå.
Bilden är tagen när hon var 4 år ..
Älskar dej min fina :) Du är perfekt och du gör mej glad. Du påminner mej om Kodak (min förra medryttarhäst som dog i cancer) han och du är typ samma häst. Asså jag vet att han är död och att du är du men när man är med dej känns det som om han oxå är där, asså ni är så lika på något sätt. Älskar er båda :) Älskar mina minnen med Kodak och ser framemot ett nytt medryttar-liv med min älskade Melissa :) Kärlek till Kodak där uppe i himlen och kärlek till Melissa som är här !!

Kommentarer
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :D

2012-01-19 @ 20:35:14
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0