KeMi -_- ....

hejhej, just nu så sitter jag utanför kemin och väntar på att kemiläraren ska komma. Det är den ända dåliga lektionen vi har idag. Först har vi engelska = bra lektion :) sen är det kemi = dålig lektion :( och sen är det
svenska = jättebra lektion!! :D sen är det lunch och efter det så är det hemkunskap = bra lektion :) Men idag så ska vi kolla på en film istället och det är ju ännu bättre! Vi ska kolla på Mean Girls för vi ska göra den på vårshowen!
För er som inte vet så går jag i en musik och media inriktning. Så då har vi shower och sånt.. På julshowen så var jag Veronica Maggio x) Här är ett youtube klipp när jag sjunger Veronica Maggios låt "Jag kommer"
HAHAHAHAHAHAHAHAH, jag kan inte fatta att jag lägger upp den... o.O
Och jag ser helt cp ut för att dom tvingade på mig en asful peruk!

Men aja, jag längtar tills jag ska till Ludde! Han är så himla mysig. En riktig Lova-ponny! hihi, han är min drömponny! Min dröm ponny ska vara snäll inne i stallet när man pysslar om dom, snäll när man rider men den ska ha mycket egen vilja och vara pigg o lite busig! Och såklart ÄLSKA att hoppa ;) haha, och precis så är Ludde! ♥
Men aja, jag ska fota han lite i stallet också idag! :) Men jag bloggar mer sen,
ajuste, jag tänkte bara också berätta att Isabelle kommer inte blogga här på hela helgen! Hon kanske inte vill att jag berättar varför så då gör jag inte det! Det är av personliga anledningar. Så jag kommer få ha bloggen helt för mig själv i helgen! Det kommer bli MYCKET bloggning! ;) hihi Ni kan gärna kommentera och säga vad jag ska skriva om så att det blir roligare att läsa också! men nu måste jag gå, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0