Inte vart hos Lillan på länge :(

Jag hade ju Lillan en hel vecka förut och då har inte hennes ägare träffat henne på en hel vecka så hon sa att vi inte behövde hjälpa henne den här veckan så jag var hos Lillan senast förra fredagen. Så jag saknar henne :( men aja i fredags då da så red jag henne och då tog mamma lite bilder med min "dåliga" kamera :( Men aja dom får duga:
Lillan :D
Lillan tror att borsten är godis xd
Sötast :D
Skit i mitt ansikte :p men Lillan är fin som vanligt x)
Så fiin :)
Bilden blev lite gul/orange men aja ..
Här är den sötaste hästen efter Lillan i stallet :)
Här är han igen :) Sir Dawn :)
Mej aja nu fick ni lite fler bilder på Lillan, inte världens bästa da men ändå ;)
P.s: glöm inte frågestunden!
Klicka  ---> HÄR <--- för att komma till inlägget ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia <3

Tack, detsamma :)

2012-01-09 @ 14:19:27
URL: http://soffifia.blogg.se/
Postat av: Sofia <3

Vet inte, en vecka kanske.. :)

2012-01-09 @ 15:10:59
URL: http://soffifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0