Ingen skolsköterska kontroll för mig inte!

hahahaha, konstig rubrik men asså våran skolsköterska är sjuk så jag ska inte dit idag :p
Men det får väl bli på måndag eller nåt ;) Nu ska vi ha svenska och sen så blir det hemkunskap. Just nu så är jag JÄTTE hungrig för jag och min bror, våran mamma väckte oss idag på morgonen innan hon åkte till jobbet och sa att vi får inte somna om. Men det råkade vi göra och då vaknade jag 2 MINUTER INNAN MIN FÖRSTA LEKTION SKULLE BÖRJA!! hahahaha, viktor och jag fick skynda oss som två idioter att klä på oss, springa till skolan och allt sånt. vi hann inte ens äta frukost! Så jag är jätte hungrig nu :( haha
Men de är bra att jag har både lunch OCH hemkunskap idag :D hahaha ♥
Längtar till ida kommer xd Jag har hittat en sjukt fin bikini (hahahahahhaha, jag vet att det är snö ute och fortfarande vinter men ändå!) som jag vill prova c: hihi, men nu går vi in. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0