I vanliga fall skulle vi ha åkt till Lillan idag men...

Vi är inte medryttare på henne längre.. Det var en vecka sen vi sa upp henne. Då kändes det självklart att vi inte skulle ha kvar henne.. Det kändes så självklart eftersom att hon sparkade, bet, kanstade av och det gick inte att utvecklas på henne.. Men nu.. När jag tänker på hur fel allting blir.. Liksom, vad ska jag göra när vi kommer hem från Ammii ? Vad ska jag göra på fredagar om inte vara i stallet ? Och.. På tisdagar.. Då skulle jag ha åkt till Lillan.. men jag åker till Melissa och Falcon nu.. Och det känns lite fel.. Det är inte i Sorunda jag ska vara på tisdagar.. Det är i Grödinge, i Wiad..
Jag saknar Lillan så mycket att jag jämför Melissa och Lillan.. Och eftersom att Melissa är min medryttarhäst nu tycker jag såklart att hon är bättre, vilket gör att jag jämför Melissa och Lillan och då blir det oftast:.. "Melissa är bättre än Lillan för henne kommer jag kunna utvecklas mer på.." men när jag har sagt det där känns det som om jag sviker Lillan.. Det kanske låter konstigt men så är det för mej..
Jag kommer alltid älska dej.. Även fast du inte är min längre... 

Kommentarer
Postat av: Lova

Så känns det exakt för mig med Börkur oxå eftersom att jag har ändå ridit på honom i 5 och ett halvt år! :( Så jag förstår dig <3<3

2012-01-30 @ 12:27:46
URL: http://hpmupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0