Hoppa :D

Hejsan :)
Jag ska hoppa idag med Lillan och det ska bli JÄTTE roligt :D jag hoppade ju inte på ridskolan och sen har jag ALDRIG hoppat på Lillan eller Melissa :o så det här blir första gången som jag hoppar på ett år :o Hoppas det går bra.
Jag ska ju börja "tävla" i Pay and Jump med Melissa så nu kommer mitt ridmål vara att hoppa på tränings-tävlingar och på Pay and Jump sen i framtiden om jag har kvar Melissa ska jag börja tävla på riktigt :D ta grönt kort och sånt ;) Men det är då det :) Först vill jag lära känna henne och börja med "små" tävlingar eftersom att jag inte har nån erfarenhet eller vad man ska säga om tävligar :p Men aja nu ska jag åka till Lillan och Hoppa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0