HeLLo !

tjabatjenahallå! Just nu så ligger jag i soffan och njuter som bara den av att jag börjar 09.35 på tisdagar! :D
Jag håller på att kolla på tävlingar på min ridskola (Brs), pay and jump och träningstävlingar ni vet, för jag hade tänkt vara med i en liten pay and jump.. nästa är den 19 februari. Men det finns en pay and jump som ska vara om två veckor på Södertälje ridklubb! Men vi får se. Jag vet vad ni tänker "Hon har bara varit hos Ludde två gånger? Ska hon inte ta det lugnt lite?" Men det är faktiskt Isabelle (ägaren) som säger liksom "Ja, har du kollat några tävlingar än? Några på din ridskola.. mm" Och sånt. :) Så då behöver jag väl inte vänta? Asså jag ska ju träna mer och sånt för den närmsta pay and jump-tävlingen nu är ju om två veckor och då hinner jag rida honom 4 gånger till, kanske mer om jag kommer ut mer än två gånger varje vecka!
Så det blir bra... :))
Men igår så gick det sjukt bra! Det var faktiskt den bästa gången av alla 3 tyckte jag x) hihi
Men nu så ska jag äta något. Jag bloggar mer i skolan, hejdå! ♥
image description
Jag tänker aldrig lämna dig Ludde!
Det är sjukt hur mycket jag älskar dig fast än jag bara varit hos dig tre gånger! ♥



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hoppas du är med i södertälje! Ska typ tävla där :D <3

2012-01-17 @ 08:39:35
URL: http://ponnyrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0