hejhej :)

hej alla läsare! Just nu så sitter jag på golvet i mitt rum och ska egentligen äta typ brunch (för jag har inte ätit frukost än) men jag orkar inte -.-'' hahahah
Men aja, får väl göra de ändå...
Mamma väckte mig typ kvart i 12 idag, jag somnade om i typ 5 minuter och vaknade av att mamma ropade på mig.
Är man seg eller vad? x'd haha
Aja, gick ner och satte mig i soffan ett litet tag. Sen gick jag upp till datorn och nu sitter jag här :)
Jag tänkte att eftersom Isabelle har berättat om en ponny som hon har mejlat tänkte jag berätta lite om ponnyn som jag hittade, eller jag hittade inte han. Som alla vet så var jag och Isabelle och satte upp lappar i Södertälje i förrigår, och då satte vi upp i ett jättelyxigt stall som såg ut som värsta tävlingstallet. Och dagen efter (igår) så smsade en tjej som hade en c-ponny i det stallet till mig och undrade om jag ville bli medryttare på hennes hopp-ponny. Den hette Ludde och hans ägare fyller 19 det här året och får därför inte tävla sin lilla ponny något mera. Och då ville hon att jag kanske skulle komma ut 2 dagar i veckan och rida han lite och tävla honom. Och jag blev ju jätteglad eftersom anledningen till att jag ville sluta på Börkur var ju för att jag ville hoppa och tävla, och det var precis det hon som smsade mig ville att jag skulle göra på hennes ponny! Men då så blev det ju lite konstigt mellan mig och Isabelle för vi hade ju bestämt att vi skulle göra det här TILLSAMMANS... men nu har vi rätt ut det och sånt.

Så det är lugnt. Men jag har sagt till ägaren (som också heter Isabelle :D haha) att jag ska smsa henne nästa torsdag och säga om jag är intresserad eller inte. Och varför jag sa nästa torsdag var för att det kanske skulle hinna droppa in några mejl till oss innan, några mejl som dom kanske hade två hästar som behövde hjälp och skulle kanske vara bättre än den här Ludde. Här är några bilder på honom:

han är en irlänsk import.

hoppar grymt fint!

så söt!

haha, han ser ut som Lilla gubben i Pippi Långstrump ni vet x''d
så sjukt söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0