Här ska det stå en rubrik :D

Hejsan. Förlåt att jag inte har bloggat men mitt internet funkar inte i skolan och ingen lärare hjälper mej (jag har frågat typ ALLA) Men aja såg att Lova ska rida Ludde idag.. Kul för henne. Själv ska jag provrida på lördag :D HAHA Jag fick veta igår att han är en Quater. Inte riktigt min ras direkt men det är ändå värt att åka och provrida för den kanske är helt perfekt :D och jag ska ju såklart inte rida western, jag ska hoppa med den :D aa det är ju rooligt :D Det står ganska nära Järna. Men Ida (ägaren) sa att det inte var så långt att åka för mej ;) asså det ska bli såå kul !!! men aja nu ska jag gå och städa för ikväll kommer Ella och mitt rum ser ut som en jordbävning eller nått :s ¨

Jag har inte fått några bilder på quatern än men dom kommer, och namn kommer oxå för jag vet inte ens vad den heter :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0