hahahahahahahaha :D Jag o Bell möttes i Hööks x)

hejhej :) Idag så blev det ingen slappdag för mig. Mamma och jag åkte och shoppa gärnet på Hööks! Eller jag gjorde det, och mamma satt på en pall och hade allmänt tråkigt x) HAHAHAHAH
jag provade en ny väst. En Racesafe ni vet :) Gud, har velat haft en sån jättelänge men dom kostar ju sjukt mycket :c Men vi la iaf undan en sån ridväst idag :D Sen så köpte jag en matchande luva till ett schabrak jag har hemma, sen så köpte jag också ett turkost schabrak med matchande benlindor, ett par ridhandskar, en ny hjälm (as skön!) Ja, det var nog det jag köpte. Bilder kommer senare!
Allt gick på 1295 kr. hahah, lite dyrt? Nejdå! :D hahahahahahahah, jo lite kanske...
Men aja, ridsport är jävligt dyrt men vad gör man inte för hästar?
aja, mötte Bell där också! :D haha
På måndag så invigs den nya hjälmen och dom nya vantarna :D hihi, och på torsdag så invigs det turkosa schabraket och dom matchande benlindorna! Då ska jag ju rida dressyrträning :D
Men aa, efter att vi varit på Hööks så var vi i några andra affärer för mamma ville kolla på lite kläder. Sen så åkte vi till hennes jobb och hämtade ett par skor som hon glömt där, sen så stannade vi på ett ställe som heter "Muffin bakery" eller nåt sånt. Jag fick en jätte stor choklad muffin och en smoothie och mamma köpte en liten muffin med kaffe, sen så åkte vi hem och här är vi nu :)
Och ikväll så får vi gäster! ;)
Men nu ska jag hjälpa mamma att städa lite, bilder på det jag köpte kommer snart! Hejdå ♥
älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0