förlååååååt ! :c

hejhej, förlåt för att jag inte bloggat på hela dagen! :c
men det är så här att jag hade egentligen sovmorgon till 5 över halv 10 idag. Men jag hade glömt min jacka hos Isabelle när jag sov hos henne för några dar sen och då var vi tvungna att åka och hämta den kvart i 8 för hon börja skolan 10 över 8 så då blev de ingen sovmorgon för mig :(( haha xd men aja, sen så skjutsade pappa mig till skolan för det var typ skiiiiiita kallt på morgonen och då orkade jag inte gå till skolan... x) haha, lat ♥
Så då åkte jag till skolan för jag tänkte att jag ändå kunde sitta och blogga och hålla på med datorn (I min skola har vi datorer) medan jag väntade på att första lektion skulle börja. Men nej, Det fick man inte eftersom dom har bytt nätverk på skolan och det går inte att komma in på det utan användaruppgifter... -_- vi ska få det imorgon men fatta, en HEL dag utan att fått blogga eller gå in på facebook! :o hahahahahahahah, men sen så tänkte jag blogga innan jag skulle till stallet men jag fastna vid tv:en och när jag kolla på klockan så var det dags för mig att gå för att hinna till stallet!
Btw, på ridningen idag gick det SUPER DUPER MEGA BRA!! :D
Jag hade stallets minsta ponny (tror han är en liten b-ponny eller en maxad a-ponny!) han är iaf asgullig! Han och Grynet är mina favvisar ♥ hihi, men det gick super mega bra idag! :D :D Jag brukar ha väldigt svårt med att fatta galopp på honom. Asså bara svårt när vi ska fatta galopp för första gången på lektionen. sen när jag galopperat lite så går det hur bra som helst, och så är han väldigt busig och gör lite som han vill. Men han fattade galopp direkt i båda varven när jag sa att han skulle göra det!! :D hihi, och han busa bara en ända gång med mig! :D men då sa jag till han och då blev han lydig igen. Ni skulle sätt han! Shit så fin han var. Han gick på tygeln nästan hela tiden, plutten ♥ Jag ska börja rida mer utan stigläder. det är super bra! Jag vill ha han nästa tisdag oxå! ;) haha ♥
Men aja, bloggar mer senare! hejdå
så sööööööt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0