föööööörlåt :(

hej, förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt för att vi inte har bloggat :( nu får vi fan skärpa oss! Eller iaf jag xd hahahah, för Bell har ju en ursäkt :s Eller hon kan faktiskt låna hennes pappas dator! :P hahaha
men aja, idag så red jag ludde. Jag och Isabelle (ägaren som ni vet) red ut. Jag på Ludde (såklart) och hon på sin storhäst Sprint. Vi red bara en liten skritt tur på kanske 10-15 min :) Som sagt så var ju Ludde hos Kiropraktorn igår så han fick bara skritta lite ;) De var mysigt. Vi red barbacka, myyyys! haha
Sen så svängde vi in på en liten väg där dom normalt brukar galoppera så han tände till och trodde att vi skulle galoppera, så han började trippa på stället + att det kom en häst galopperande i rejserfart på fältet så han blev helt galen och typ stegrade/bockade på samma gång xd HAHAHAHAH, så söt :') Men aja, då sa dom typ åt mig att gå av. Och det var klokt gjort för att sen började han stegra sig lite men då röt jag till och sa att han får inte göra så och då blev han snäll :) hahah, så jag satt upp igen och det gick bra. lite pigg bara x) sen så när vi vände för att skritta hemåt så blev han lite extra pigg igen och började trippa men jag visste hur jag skulle säga åt han så det gick bra!

Imorgon så ska jag till stallet ca 07.45-08.00 för jag ska ju följa med Isabelle på tävling! Hon ska tävla en lokaltävling med Sprint! Jag tror hon skulle tävla han i 1.20-1.30 eller nåt sånt :) jag ska försöka fota lite!
Men nu så ska jag chilla lite i soffan med bästavän Ida, älskar dig soulmate! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0