:)

Hejsan alla rooliga människor :) Idag är det söndag tror jag ? :o Eller vänta ska kolla ... aa det är  söndag och idag skulle vi ha provridit men det gick inte så vi KANSKE ska provrida imorgon. Men bara KANSKE ! Och aa sen på tisdag är det den TRÅÅÅÅÅÅÅKIGA skolan -.-' Asså seriöst .. orkar inte med alla lärare och sånt skit :( Men aja vill inte tänka på skolan !!
Jag ska gå och kolla om Märta, som hon som äger hästarna som vi KANSKE ska provrida heter, om hon har messat eller mejlat mej :)  Annars får jag ringa henne för hon skulle säga idag vilken tid som passar och dag och om hon inte svarar så måste jag ju ringa annars kanske hon har glömt eller nått :s Aja måste gå nu hejdå !
Som ni redan vet: Vita=min  bruna=Lovas :)

Kommentarer
Postat av: rebecca

Fin blogg! Kolla gärna min: http://maccass.blog.gse

2012-01-08 @ 12:33:40
URL: http://rekkass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0