Det här köpte jag idag på Hööks :)

ursäkta för den dåliga kvaliteten på bilden men jag fotade med iphonen,
iaf, här är vad jag köpte! :D 1 turkost schabrak med matchande benlindor,
ett par jättebraiga ridhandskar x) haha, och en luva, jag har ett schabrak hemma som luvan hör till. Och så köpte jag en ny hjälm, min gamla hjälm är för liten typ. Får ont i huvudet av den :s
Så det var vad jag köpte :) Blev jättenöjd! Som sagt så invigs hjälmen och vantarna på måndag och schabraket och dom matchande benlindorna invigs på dressyrträningen på torsdag! :D Och luvan invigs på min första hopptävling med Ludde ♥ jag tror att jag ska vara med i en pay and jump på BRS den 19 februari! :D
och den 18 februari så ska jag gå på en Gröntkort kurs tillsammans med Bell!
Men nu så kom våra gäster så jag måste gå, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0