Det blir nog inte som det var tänkt ...

Asså Lova har hittat en ponny som e som hennes "drömponny" men där finns det ingen häst till mej så det är ju bara LITE irriterande att inte veta om Lova ska ha den där ponnyn eller inte... För jag orkar inte leta efter hästar till oss när hon ändå kanske ska ta den där ponnyn. Så jag vet ju lixom inte vad jag ska göra ? Asså om jag ska leta till mig själv eller till oss båda :o Men just nu är jag bara så fu*kin' besviken eftersom att vi har lagt ner så mke jobb på nått som kanske  ändå är helt onödigt ... Men aja ska väll ta en liten "letar paus" tills man vet vad om kommer hända ...
Om Lova ska ta ponnyn så kunde jag ha haft kvar dej, Kenta... Du va min drömhäst men ja sa upp dej för att Lova inte gillade Jass... och vi hade BESTÄMT att hon och jag skulle ha i samma stall så jag var tvungen att säga upp Kenta, annars skulle jag ha svikit Lova. Men nu verkar det som om hon ska ta den där ponnyn och då skulle jag ha kunnat ha Kenta ändå...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Var ni medryttare på Karslund Ridskolan? Eftersom att Yass & Kenta är ridskolehästar ? :))

2012-01-06 @ 02:04:59
URL: http://paateres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0