Det blev han! Ludde är min medryttarponny nu! :D

hejhej, kom typ hem för 1 halvtimme sen eller nåt. Tror jag kommer dööööö! D:
Han är så underbar! Det ÄR verkligen min drömponny!!!!!! :'D
Jag fick prova han i dressyr och i hoppning :D Han var asmysig i dressyren. Helt underbar!! Och sen så skulle jag börja med att hoppa på ett litet kryss som var kanske 40-50 cm. Det gick super bra! Han är så duktig ♥
Sen så höjde dom till kanske 60-65 och det gick också galant! hihi, sen så fixade dom hindret till ett räcke och höjde det till 75 cm, då gick det också jättebra men jag hann inte riktigt med i hoppet så det blev inte så fint men det blev ändå superbra! hihi, plutten var så glad för att han fick hoppa så han skuttade lite efter hindret x) sötis!
På en skala till 1-100 på hur bra han var så var han 110! Inte ens det, han var typ 1000 000 !!!!!!!!! :D hahahahahahah. Och han var hur snäll som helst att sköta om i stallet! ♥ Tyvärr så glömde pappa kameran i bilen så de blev inga bilder men de kanske va lika bra de, dom sa att jag inte behövde rida fint idag att jag bara skulle tänka på hur han var och vad jag tyckte och sånt :D Men jag ska dit igen på fredag, då kan ni få lite bilder kanske! :D
Och jag får tävla med honom och ta med honom till min ridskola :D Hur bäst är inte det?
I LOVE MY LIFE!
här kommer lite bilder på min söta medryttarponny!! :D
fina ludde, love you!
så duktig!!
Hihi, Duktiga Isabelle (Ägaren) och Ludde kom 1:a!! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad roligt1 Hur hittade du honom? :D

2012-01-12 @ 16:23:48
URL: http://ridskoleryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0