Dålig uppdatering

Hej, jag vet att det har vart dålig uppdatering men inget internet funkar på min data så nu fick jag låna pappas data så nu kan jag ju berätta lite om veckan och så..
I måndags gjorde jag inget speciellt. Kom till pappa och så. Sen igår (tisdag) var det skola och sen på kvällen kom mamma och hämtade mej från pappa och vi åkte till stallet. Till Melissa och Falcon asså ;) Men aja kan berätta lite om rid passet :) Mamma red inte. Så det blev bara jag och Melissa, och vi övade i paddocken :) Vi körde typ dressyr och hasstighet :) ökad och minskad skritt, trav och galopp :) men aa Melissa ramlade ner på frambenen i ett hörn då jag "ramla" av men jag tror inte att jag hade gjort det om inte hon hade ramlat. Och nu sitter jag här och väntar på min syrra, vi ska ut och träffa en kompis. Eller rättare sagt hennes kompis  :p haha men aa imorrn ska jag till Ammii och på fredag vet jag inte. Lördag ska vi nog till min pappas bror, alltså min farbror ;) sen på söndag ska jag till Melissa igen :D och då ska mamma och jag rida med Minna (Ammiis mamma). Ammii och hennes mamma Minna har häst i grannstallet till Melissa :) Så i sommar och kanske tidigare ska jag och Ammii börja rida tillsammans och min mamma och hennes mamma eller allihop :) Det ska bli roligt :) Men aja det är typ det som händer..

Juste,, jag är inte medryttare på Lillan längre :( Det är såklart tråkigt men om jag vill komma nån vart med ridningen så måste jag ta en annan häst än Lillan, alltså Melissa.. och då kan vi inte ha kvar Lillan för det blir för mycket jobb! :( Men vi ska SÅKLART hälsa på henne. Men nu vill jag inte tänka mer på det.. Nu är det Melissa som är målet! Att börja i pay and jump med henne och utväklas :) !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0