Dagen imorn

Imorgon ska jag till Ammii :D haha det ska bli jätte roligt! Vi ska ta bussen hem till henne och sen ska vi typ bara slappa och ha roligt som vi alltid har.. :) Juste.. Lova har ju en till blogg för att jag hade en med Ammii men jag och Ammi har inte den längre för det var bara en "dags" grej så vi hade den bara en dag :p men den hette iaf mossanbossankossan.blogg.se men den finns inte kvar längre så aja, men nu ska jag typ visa pappa en video, hejdå!

Jag ska försöka fixa mitt internet i skolan imorn så att jag kan blogga från min dator så att ni kan få lite fina bilder på världens bästa häst, Melissa :)


Gammal bild på världens sötaste :) MELISSA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0