beebis kommer till mig idag :*

hej, just nu så sitter jag utanför biologin och har suuuuuuper tråkigt :( och typ 25 min innan vi slutar biologin ska jag gå till skolsköterskan för att få en stor fet spruta mot livmodercancer....

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, nej jag skoja bara, men jag ska gå till skolsköterskan för jag ska kolla hur mycket jag väger, hur lång jag är och hur min rygg ser ut :bigeyes: 
feeeet med läääskigt :( Men aja, sånt är livet. Då får jag iaf veta hur lång jag är :D Jag är typ ganska kort men jag har växt typ asmycket sen sommarlovet så de ska bli kulkul att se :D hahaha
Jag hoppas jag är längre än 1.55 iaf :)
Men efter de där så har vi svenska (bra lektion för det är kuuul) och sen lunch och efter lunch så har jag hemkunskap, sen får vi gå hem :D Jag tror jag går typ direkt till Centrum då, eller jag gå nog hem och bara lämnar väskan. Ida ska komma till mig ju, så jag ska möta upp henne vid tåget c:
Sen så ska vi typ stanna i centrum lite, prova kläder för skojs skull :) hahaha
men vi hörs mer senare, herrå!
min eelskling :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0