Bara för att.

1. Fullständigt namn? - Lova Maria (Efternamn) haha, vill inte säga mitt efternamn :s
2. Ålder? - tretton
3. Vart bor du? - sveeeeerigeeeeee
4. Bor tillsammans med? - mamma, pappa, bror :)
5. Färg på ditt hus? - gul is the shiiiet!

6. Hus eller lägenhet? - Hus
7. När är du född? - 1 oktober
8. Klass? - 7mm :)
9. Vilket år tar du studenten? 2016 tror jag.

10. Något jobb? - haha, går fortfarande på skola? xd
11. När gick du upp i morse? - Min pappa väckte mig halv 12 :( ville sooooova -.-'
12. När ska du sova? - haha, sover hos isabelle idag och då skulle vi gå o lägga oss 12 :)
13. Duschat idag? - nope, igår :s
14. Kramat någon idag? - yes
15. Pussat någon idag? - nope ;)
16. Vad har du ätit idag? - mat, hihi :3
17. Dagens klädsel? - jeanstights, linne och en grå tröja över.
18. Dagens smink? - nothing! :D orkar seriöst inte sminka mig xd
19. Dagens sötnos? - Pappaa! Som körde runt mig o Isabelle för att sätta upp lappar fast han hade saker att göra! Älskar dej pappa! ♥


20. Dagens roligaste? - Isabelle, asså gud. våran humor :'))) hahahahahahahah


Kommentarer
Postat av: Melissa - Foto¤Vikt

rolig och intressant lista :)

2012-01-03 @ 02:27:03
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Tack ! :) vi ses på onsdag

2012-01-03 @ 11:21:28
URL: http://lollohoho.blogg.se/
Postat av: M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

SVAR: Tack! ja, jag har gjort min design själv :)

2012-01-03 @ 13:51:35
URL: http://lovliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0