Angående designen...

hej, förlåt för allt kaos med designen. Jag ska fixa den ikväll Jag lovar!
I alla fall, igår så gjorde jag två designer till en klasskompis blogg och en till hennes och hennes kompis blogg. Checka och se om du gillar dom! :)
Här är min klasskompis blogg: www.youaresorandom.blogg.se
Och här är min klasskompis och hennes kompis blogg: www.ponnyrumpor.blogg.se
Nu så sitter jag oväntar på att mamma ska komma o hämta mig. Det är en kvart kvar :)
När hon har kommit så drar vi till stallet lite snabbt o rider och sånt o sen så skjutsar hon mig tillbaka till Isabelle så åker jag o isabelle och sätter upp lappar med hennes mamma! Men jag bloggar mer senare.
herrå!
söta Kex (Isabelles kanin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0