Ändrad tid hos Ludde!

Hejhej, jag har smsat lite med luddes ägare och jag ska komma till dom klockan 7 istället för halv 7 för att hon ska hinna hoppa sin andra häst innan! Sen så fick jag reda på att jag kan få hoppa honom lite idag också! (asså Ludde, för jag ska ju provrida och då vill ju jag känna hur han är i hoppningen, inte bara dressyren!) Jag tror att pappa kanske kan filma mig! :D :D Om jag frågar honom snällt x) hahahahah
Nu är det bara 8 timmar kvar tills jag ska få träffa Isabelle (Ägaren heter så x) hahahaha, samma som isabelle här på bloggen!) och Ludde!! Taggad ända från tårna!
Hon har precis klippt han så han kommer nog också vara taggad och lite piggare en vanligt! Och OM pappa kan filma mig så kanske inte jag rider så jättebra på just den videon för det är ju första gången jag träffar och rider Ludde och då kommer han ju testa mig så det ända jag tänker typ tänka på är att visa att det är jag som bestämmer typ. Men såklart ska jag ju också tänka på sånt som att luta mig bakåt, trampa ner hälarna, sitta upprät och sånt! För det är ju också viktigt! x)
Nej men vi får se hur det blir! Ägaren är säkert supersnäll så det är bra! Kolla in hennes blogg om ni vill:
http://isabellekidder.myshowroom.se
men nu så ska jag läsa lite bloggar och chilla medan jag väntar på att svenskalektionen ska börja! hare bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0