-.-'

Hej ! Är lite sur nu för jag skulle ju hoppa med Lillan idag men sen sa dom i stallet att man bara får hoppa på torsdagar och söndagar så då gick inte det. Så då skulle jag rida lite dressyr istället. Så mamma långerade (stav fel) henne en stund. Sen skulle jag rida och nästan det första hon gör är att kasta sej åt sidan i galopp så jag håller på att ramla av! men det gjorde jag inte som tur var. Men det var nära.. Så det blev inge rida för mej. Så nu får jag rida på fredag. Sen på söndag ska jag till Melissa :D och sen nästa vecka ska jag inte till Lillan, då får mamma åka själv för då är jag hos pappa och så. Men till Melissa och Falcon ska jag till VARJE vecka även om det är "pappa vecka" :p HAHA men aja. Fick veta att dom har hopp träningar i Lillans stall på söndagar så lite längre fram i tiden ska jag fråga om jag får åka dit med Melissa. Och om jag inte får det så ska jag fråga mamma och Ellinor om jag får vara med med Lillan :)
Men aja nu ska jag kolla om jag har fått fler bilder på Melissa och Falcon :) Hejdå !
Mammas medryttarhäst Falcon :) SÅÅÅ SÖÖÖT, men inte sötare än Melissa för hon är världens bästa och söta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0