Varför just idag -.-' ?

Idag när jag vaknade så hade jag jätte ont i ögat och sen när jag kollade så var det helt rött och jag kunde inte kolla efter ett tag. Så jag har fått blunda hela morgonen med det ögat. Men nu är det lite bättre iaf. Jag kan titta och det är inte lika rött. Men det gör ont som in i h*****e! Och jag och Ammii ska ju till Cosmonova idag men jag och mamma skulle inte följa med pga, mitt öga... Men nu har jag bestämt att vi ska med iaf så jag kommer få ha solglasögon så ingen ser hur fult mitt öga är. Men aja vad gör man inte för Ammiis skull (hon har längtat efter den här dagen jätte länge) så då måste jag gör nått så att jag kan följa med och det är att ha solglasögon.. Inte så fint men, men. Och sen kan jag inte ha mascara!! :O Asså seriöst, kan inte gå ut bland folk om jag inte har mascara! Det är därför jag ska ha solglasögon ;) hehe men aja, ska fixa mej lite nu. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0