Vaknade nyss...

Vaknade nyss och har precis ätit en macka med Ammii :p men aa idag klockan 12.00 ska jag och mamma åka och köpa ett AKVARIUM ! HAHA är typ jätte glad :D asså ni kanske tycker .."vadå ska hon ha en fisk? oj vad roligt".. Men jaa det är faktiskt roligt för jag har väntat i 2 år på att få fiskar och NU får jag fiskar! men aja, vi ska köpa akvariet och lite tillbehör idag och sen ska vi köpa fiskarna nästa vecka när jag har kommit hem från pappa :p hahahah, men aja, kan visa en bild på akvariet:


Här är det :D det som ligger där i är lite grejer som man får med. Det är en Ljusramp för en lampa med smal sockel, och innerfilter Fluval 1 plus 2 håvar, magnetisk algskrapa samt en redwoodrot och en kasse Aquaclay (världens bästa akvariesand) eller ja, dom sa att det var världens bästa akvariesand och det måste ju inte vara sant men aja :p det var ett bra pris på allt det är :) 300kr men jag fick ner det till 200kr :) hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0