Saknar er :(

Fattar inte att jag kunde lämna dej så fort.. Asså nu när det är för sent så känns det inte ens som om jag försökte.. jag kunde ha gett dej en chans.. men nej det gjorde jag inte

och det är typiskt mej.. jag blir antingen "kär" i fel häst så att jag måste lämna dom efter nåra månader, eller så tar jag den som känns bra men inte bäst.. jag väntar ALDRIG tills jag verkligen hittar den absolut rätta..

Och dej ville jag inte ha, du var mammas.. Men sen när jag väl lärde känna dej var du lixom "min" men aa samma sak.. jag hittade Melissa och blev medryttare på henne och lämnade dej eftersom att jag trodde att hon var bättre..


Men jag vet inte nu.. Ni var lika bra på olika sätt men som vanligt då när dej gäller mej, så var ingen av er "bäst"
Jag har ALDRIG haft en medryttarhäst som är bäst.. jag har bara haft bra.. jag hittar aldrig nån som är bäst.. Men jag vet att nånstans finns hästen för mej.. Jag måste bara vänta tills jag hittar den.. men då kommer det ett till problem att snart orkar jag inte vänta mer så då vet jag inte vad som händer..
men aa jag ska iaf vänta så läng jag orkar.. och vem vet.. den här Araben som jag ska provrida på söndag.. den kanske är den rätta hästen för mej.. Det kanske är den som jag har väntat på ..Men aja nu ska jag inte ha några förväntningar för nu ska jag verkligen vänta på den absolut bästa.. Det kanske tar år.. vem vet.. men som sagt.. väntar bara tills jag inte orkar mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0